boxclub

boxclub

boxclub

boxclub

  • ۰
  • ۰



در یک دهه گذشته صنعت بازی‌های ویدیویی پیشرفت چشمگیری را تجربه کرده و رشد بالای بازار گیمینگ سبب شده تا کاربران زیادی به سمت گیمینگ و بازی‌های آنلاین متمایل شوند.

هرچند برای اجرای بازی‌های آنلاین می‌توان یک ارتباط اینترنتی را از طریق شبکه‌های کابلی برای سیستم‌های گیمینگ فراهم کرد؛ اما رواج و محبوبیت شبکه‌های بی‌سیم بستر مناسبی را برای بازی‌های رایانه‌ای‌ فراهم کرده است.

در بازی‌های آنلاین، کارت‌های شبکه بی‌سیم نقش مهمی را ایفا می‌کنند که فناوری‌های قابل پشتیبانی، پایداری در پرفورمنس و پوشش آنتن‌دهی مولفه‌هایی تعیین‌کننده در انتخاب یک کارت شبکه بی‌سیم محسوب می‌شوند.

علاوه بر گیمینگ، به دلایل مختلف مانند عدم وجود کابل‌کشی شبکه، گروهی از کاربران امکان استفاده از شبکه‌های کابلی را ندارند؛ در این مواقع اتصال بی‌سیم به عنوان راهکاری کارآمد مطرح می‌شود.

شرکت کره‌ای توتولینک در راستای رفع نیاز کاربران خانگی و اداری و همچنین علاقمندان به گیمینگ، به عرضه کارت‌های شبکه بی‌سیم PCI-E با سرعت‌های مختلف اقدام کرده است. مدل A1900PE بزرگترین عضو خانواده کارت شبکه‌های AC شرکت TOTOLINK است که برای اتصال پرسرعت و پایدار کامپیوترهای رومیزی به شبکه‌های بی‌سیم طراحی شده است.
کارت شبکه بی‌سیم A1900PE

در نگاه اول، رابط PCI-Express مشخص می‌کند که این کارت شبکه برای استفاده در PC طراحی شده و با قرارگیری در اسلات PCI-E  عملکرد مورد نیاز در شبکه‌های بی‌سیم را فراهم می‌‌کند.

این کارت از استاندارد 802.11ac تبعیت می‌کند تا شاهد نقل‌و‌انتقال امواج‌ در دو باند فرکانسی باشیم. مدار چاپی و قطعات الکترونیکی این کارت بسیار باکیفیت طراحی شده و استفاده از هیت‌سینک آلومینیومی فراگیر روی المان‌های الکترونیکی، کارکرد پایداری را برای کاربردهای طولانی مدت تضمین می‌کند.

در این کارت حرفه‌ای، سیگنال‌ها توسط دو فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز با سرعت ۶۰۰ مگابیت‌بر‌ثانیه و ۵ گیگاهرتز با سرعت بالای ۱۳۰۰ مگابیت‌بر‌ثانیه منتقل می‌شوند.

هرچند این محصول روی مادربرد نصب می‌شود؛ اما توتولینک یک آنتن یکپارچه 3×1 رومیزی را برای آن در نظر گرفته که با برخورداری از آهنربای قدرتمند، می‌تواند به هر سطح فلزی بچسبد. این سه‌در‌یک با بهره‌مندی از سه آنتن ۵ دسیبلی، یک کابل ۱.۵ متری ضخیم نیز دارد که امکان جانمایی و نصب آن را در فاصله دورتر از کامپیوتر برای دریافت بهترین کیفیت سیگنال فراهم می‌کند.

کارت شبکه بی‌سیم A1900PE قابلیت کارکرد پایدار و صحیح را با تمامی زیرساخت‌های موجود در‌ شبکه‌های مختلف دارد و در سخت‌ترین شرایط محیطی، عملکردی بی‌نقص را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچون دیگر محصولات توتولینک، این کارت نیز برای افزایش سطوح امنیتی داده‌ها از الگوریتم‌های رمزگذاری ۶۴ و ۱۲۸ بیتی WPA/WPA2م(TKIP/AES) استفاده می‌کند.

فاکتورهایی چون پیکربندی و مانیتورینگ آسان، برخورداری از آنتن‌های مجزا با فناوری تخصصی MIMMO برای ایجاد پوشش گسترده محیط با امواج رادیویی، سازگاری کامل با ویندوز 10، 8، 7، ویستا و سیستم‌عامل لینوکس و گارانتی تعویض از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های کارت شبکه دوبانده A1900PE توتولینک است.

شایان ذکر است کلیه تجهیزات شبکه توتولینک توسط شرکت پردیس صنعت سیاره سبز به عنوان نماینده انحصاری و با گارانتی 36 ماهه تعویض GREEN در بازارهای شبکه کشور عرضه می‌شوند.

  • ۹۶/۱۱/۲۶
  • boxclub boxclub

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی